یک هفته پیش بود که صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ابتلای خود و جمعی از کارکنان این سازمان به کرونا خبر داد. آخرین وضعیت مبتلایان و ابتلای جدید در بین عوامل سازمان پسماند اعلام شد.

پسماند عفونی

مسعود عابدی، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفتگو با همشهری آنلاین درباره آخرین وضعیت مدیرعامل و کارکنان این سازمان که به کرونا مبتلا شده بودند، گفت: مدیرعامل سازمان همچنان در قرنطینه است اما وضعیت وی رو به بهبودی قرار دارد. قرنطینه معاون اداری و مالی سازمان نیز تمام شده و پس از 16 روز تست های لازم را انجام داده و با بهبودی کامل در محل کار حاضر شده‌اند.

وی افزود: در میان بقیه کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران که به کرونا مبتلا شده بودند، مورد وخیم و جدی گزارش نشده است البته این بیماری خیلی وضعیت مشخصی ندارد.

به گفته عابدی، پس از گزارش یک هفته گذشته درباره ابتلای برخی از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به کرونا، ابتلای دو نفر دیگر نیز شناسایی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پاسخ به اینکه آیا از میان کارکنان ناوگان ویژه حمل پسماندهای بیمارستانی نیز موردی از ابتلا به کرونا شناسایی شده است، به همشهری آنلاین گفت: تا به امروز از میان پرسنل پاکبان، پردازش و کارکنان حمل پسماندهای بیمارستانی، مبتلا نداشتیم. به عبارتی، در کارکنان صف و بین کارگران موردی از ابتلا گزارش نشده است و همه مبتلایان در ستاد بودند.

کد خبر 534719
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha